11 Aralık 2015 Cuma

Genel Tekrar Çalışmaları

İlk dersimize Türkçe ile başladık. Yerli Malı kullanımıyla ilgili olan dinleme metnine dün başlamıştık. Metinle ilgili 2 tane etkinliği yapmaları için öğrencilerime zaman verdim. Öğrencilerim etkinlikleri çalışırken ödev kontrolünü yaptım. Kalan zamanımızda metni bilgisayardan öğrencilerime okuttum. Takip ederek okuma çalışması yaptık.  Metin ile ilgili hazırladığım sunum yardımı ile soru cevaplar yaptık.

İkinci dersimizde dinleme metninin kalan etkinliklerini tamamladık. Serbest okuma metinlerini okuduk.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten verilmeyen terimleri bulmayla ilgili kısaca tekrar çalışması yaptık. Matematik kitabındaki değerlendirme çalışmalarına başladık. 2 ders saati boyunca ünite sonu değerlendirme çalışması yaptık. Değerlendirme çalışmalarındaki toplama ve çıkarma işlemi konularıyla ilgili alıştırmaları öğrencilerime tahtada yaptırdım.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe kitabındaki tema sonu değerlendirme çalışmasını yaptık. Değerlendirme çalışmasıyla birlikte 1.kitabı bitirdik. Öğrencilerimize 2.kitabı verdim. 1. kitapları pazartesi günü geri dönüşüm için toplayacağım. Öğrencilerimiz 2. kitaptaki metinleri inceleyecekler.

Son dersimizde çalışmaları için öğrencilerimi serbest bıraktım. Matematikte değerlendirme çalışmalarını yetiştiremeyen öğrencilerime yardımcı olmaya çalıştım. Kalan zamanımızda kitap değişimi yaptık. Hikaye kitabı değerlendirmesini yaptık. Hafta sonu ödevleri hakkında konuştuk.

Yarın tekvando kursu 14.00 da yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder