28 Aralık 2015 Pazartesi

Sayıları Karşılaştırma Ve Sıralama

İlk dersimize hafta sonu değerlendirme çalışması ile başladık. Hafta sonuyla ilgili öğrencilerimle kısaca sohbet ettim. Cumartesi günü tekvando kursuna katılamamıştım. Kursta yapılanlar hakkında bilgi aldım. Genel tekrar çalışmalarından sonra bu hafta içi yapacağımız çalışmalar hakkında öğrencilerimi bilgilendirdim. Kalan zamanımızda hayat bilgisine başladık. İkinci kitapları dağıttım ve canlıların temel ihtiyaçlarından biri olan barınma konusuna giriş yaptık. Soru cevaplar ile yuva konusuna değindik. Öğrencilerim çalışma kitabındaki etkinlikleri yaparken ödev kontrolünü yaptım. Verdiğim test çalışmalarında birkaç tane çalışmadığımız konuyla ilgili soru vardı. Bu sorular yapılmamış zaten. Konuyu çalıştıktan sonra bu soruları çözeceğiz. Toplama tablosuyla ilgili verilen soruda bazı öğrencilerimiz zorlanmış. Soruyu her öğrencimize bireysel olarak anlattım.

İkinci dersimizde hayat bilgisine devam ettik. Yuva kavramıyla ilgili verilen hikayeyi okuduk. hayvanların yuvalarını öğrendik. barınmanın temel ihtiyaçlardan biri olduğunu ve her canlının kendine ait bir yuvası olduğunu kavradık. Konuyla ilgili defterimize not tuttuk.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten sayıları karşılaştırma ve sıralama konusuyla ilgili matematik kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Konuyu tekrar ettik. Konu basit olduğu için geçen sene üzerinde çok durduğumuzdan somut materyaller ile konuya zaman harcamadık. Kitaptaki çalışmalar da çok basit geldi. Kalan zamanımızda verdiğim ödevdeki sıralama ile ilgili problemlere benzer problem çözdük.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Türkçeden yeni okuma metnine başladık. Öğrencilerime hazırladığım sunum yardımı ile evcil - vahşi hayvanlar hakkında sorular sordum. Bu hayvanların yuvalarıyla ilgili soru cevaplar yaptık. Çevremizde gördüğümüz ve görmediğimiz hayvanları listeledik. Görsel okuma yaptık. Hikayeyi okuyup, isteyen öğrencilerime anlattırdım.

Son dersimizde öğrencilerimizi serbest çalışmaları için bıraktım. Hafta sonu okunan kitapları kontrol ettim. Değerlendirmesini yaptık. Ödevlendirmeyi yaptım. Ödevler hakkında öğrencilerimizi bilgilendirdim.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizde Türkçe ve matematik kursu yaptık. Matematikten zihinden çıkanma işlemine değindik. Türkçeden cümlede anlam konusuna devam ettik. Çalışma etkinlikleri ile konuları pekiştirdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder