1 Aralık 2015 Salı

Sayıları Sıralama

İlk dersimize Türkçe dersi ile başladık. Tutumlu olmanın önemi metninin son 3 etkinliğini öğrencilerime çalışmaları için verdim. Önce metni son kez okudular ve kalan etkinlikleri çalıştılar. Öğrencilerim çalışmalarını yaparken ödev kontrolü yaptım. Ödev kontrolünde bireysel hataları olan öğrencilerime yardımcı olmaya çalıştım. Önceden ödevlerimizde ailelerimiz en son kontrol edip yanlış olduğunu düşündükleri soruları işaretliyorlardı. Bu şekilde ödev kontolüm kolaylaşıyor. Aksi takdirde ilk dersi nerdeyse almak zorunda kalıyoruz. Yüzeysel kontrol etmek istemiyorum. Bu yüzden öğrencilerimiz çalışmalarını yaptıktan sonra en son kontrol edelim. Yanlış olduğunu düşündüğünüz çalışmaya işaret koyarsanız ödev kontrolünde öğrencimize birebir daha iyi anlatma fırsatım olur.

İkinci dersimizde Türkçe yapmaya devam ettik. Birinci derste öğrencilerimizin çalışmalarını kontrol ettim ve soru cevaplarla etkinlikleri beraber yaptık. Yanlışı olan öğrencilerimiz düzeltmelerini yaptılar. Tutumlu olmayla ilgili kısa bir animasyon film izledik.

Üçüncü ve dördüncü dersimiz İngilizce idi. İngilizce'den öğretmenimiz kelime ezberi için oyun oynatmış.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Matematikten sayıları sıralama etkinliğine çalıştık. Geçen sene sayıları büyükten küçüğe ve küçükten büyüğe doğru sıralamayı göstermiştim. Konu basit olduğu için çalışma kitaplarımızdan 2 sayfa etkinliği yaptık. Etkinlikleri hızlı bitiren öğrencilerimizle toplama ve çıkarma işlemi alıştırmaları yaptık.

Son dersimizde okulumuza gelen tiyatro ekibinin gösterisini izledik. Belirli zamanlarla yaptığımız aile - çocuk eğitim seminerinin 2. sini rehber öğretmenimiz yaptı. Sınıfımıza bu konuda zaman ayırdığı için kendisine teşekkür ediyoruz.

Okul çıkışı 2. grup öğrencilerimizle deneme sınavını yaptık. Deneme sınavının zor olduğuyla ilgili sitemizi takip eden öğretmen arkadaşlarımdan dönüt almıştım. Deneme sınavımız biraz zor olabilir daha doğrusu zaman alabilir ama öğrencilerimiz yoğunlaşırsa çalışmaya yapabilirler. Bugün sınava 9 öğrencim katıldı ve ortalama olarak iyi sonuç aldık. Yarın birinci grubun sınavını yapacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder