11 Mart 2016 Cuma

Bölme İşlemi Problemleri

İlk dersimize kısaca rehberlik çalışması yaptık. Arkadaşlık ilişkileri üzerine konuştuk. Bu hafta öğrendiğimiz "Sarı Çizmeli Mehmet Ağa" şarkısını birkaç defa tekrar ettik. Ödev kontolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde hayat bilgisinden haftalık tekrar çalışması yağtık. Topluma örnek olan kişilerin çocukluğu, yemekte görgü kuralları, planlı yaşam ve aile konularıyla ilgili çalışma kağıtları üzerinden etkinlikler yaptık. Çalışılan bu konuların tekrarını yapmış olduk.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematik ders kitabından ve çalışma kitabından çarpma işlemi ile ilgili etkinliklerin hepsini tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili problem çözmeye başladık. Problemleri defterimize yazdık. Somutlaştırmalar yaparak ve soru cevaplar ile problemleri çözmeye çalıştık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde öğrencilerimi çalışmaları için serbest bıraktım. Sulu boya çalışmaları, görsel etkinlik çalışmaları yaptık. Öğrencileirm çalışmalarını yaparken bireysel olarak kitap değişimi ve değerlendirmesini ve ödevlendirme çalışmalarını yaptık.

Son dersimizde okulumuzun arka bahçesinde serbest oyun etkinliği yaptık.

Bu hafta yaptığımız değerlendirme sınavının sonuçları ise şu şekilde oldu:
Sınava 21 öğrencimiz katıldı. 15'er sorudan oluşan Türkçe, matematik ve hayat bilgisi derslerinden sınava katılan öğrencilerimiz bir önceki sınava göre ortalamayı çok az düşürdüler. Bunun sebebi sınavın öncekilerine göre uzun sorulardan oluşması ve dikkat dağınıklığından dolayı hataların olmasıydı.

37 doğru ortalaması ve 8 yanlış ortalaması ile sınıfın genel değerlendirmesi bu şekilde sonuçlanmıştır. Bu sınavda yüzde 80 sınıf başarısını korumayı başardık. Bir önceki sınavda doğru ortalamamız 38,5 idi.

45 doğru 0 yanlış yapan 3 öğrencimiz,
40 - 44 arası doğru yapan 7 öğrencimiz,
35 - 40 arası doğru yapan 5 öğrencimiz,
30 - 35 arası doğru yapan 3 öğrencimiz,
20 - 35 arası doğru yapan 3 öğrencimiz olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder