28 Mart 2016 Pazartesi

Yazım Kuralları

İlk dersimize hafta sonu yapılan çalışmaların değerlendirmesi ile başladık. Cumartesi günü yapılan tekvando kursunu bu hafta takip edemediğim için çalışmalar hakkında öğrencilerimden bilgi aldım. Hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimi bilgilendirdim. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra Türkçe dersi ile haftaya başladık. Türkçeden Mutluluk isimli okuduğunu anlama ve çalışılan konuların tekrarı niteliğinde çalışma kağıdı üzerinden etkinlikler yaptık. Öğrencilerim çalışmalarını yaparken ödev kontrolünü yaptım.

İkinci dersimizde okuduğunu anlama metninin yanıtlarını beraber çalıştık. Hatası olan öğrencilerimiz gerekli düzeltmeleri yaptılar. "de" - "da" nın yazılışı hakkında çalışma kağıdı üzerinden konuyu çalışıp etkinliklerini yaptık. Öğrencilerime hangi durumlarda "de"-"da" nın ayrı hangi durumlarda bitişik yazıldığını açıkladım. Birkaç örnek çalışma ile konuyu pekiştirdik. Çalışma kağıdındaki diğer etkinlikleri yaptık. Yazım kurallarından büyük harflerin kullanıldığı yerleri tekrar ettik. Pekiştirme çalışması yaptık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde İngilizce yapıldı.

Öğleden sonraki ilk dersimizde ve son dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Matematikten çalışma kağıtları üzerinden tekrar çalışması yaptık. Öğrencilerimi tahtaya kaldırarak çalışmalarınh yanıtlarını yapmlarını istedim. Son dersimizin kalan zamanında kitap değişimi ve değerlendirme çalışmasını yaptık. Göktuğ ve Dilara kitap okuma haritası etkinliğini bugün tamamlayan öğrencilerimiz idi. Öğrencilerimi tebrik ediyorum. :)

Okul çıkışında birinci grup öğrencilerimiz ile Türkçe ve matematik kursu yaptık. Türkçe kursundan "mi" soru eki ve "de" - "da" nın yazılışı ile ilgili çalışma kağıtları üzerinden etkinlikler yaptık. Matematik dersinde uzunluk ölçme ile ilgili problem çözme çalışması yaptık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder